Klachtenprocedure

Bij Jos Martens & Zn. B.V. doen wij ons uiterste best om onze klanten naar volle tevredenheid te bedienen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of onze dienstverlening. Wij nemen iedere klacht serieus en lossen deze graag samen met jou op.

1. Klacht indienen

Heb je een klacht? Laat het ons weten via één van de volgende kanalen:

  • E-mail: info@josmartens.nl
  • Postadres:
    Jos Martens & Zn. B.V.
    t.a.v. klantenservice
    Ginderdoor 55
    5738 AB Mariahout

Vermeld bij je klacht:

  • Je naam en contactgegevens
  • Indien van toepassing: het ordernummer of factuurnummer
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht
  • Eventuele foto’s of bewijsstukken

2. Behandeling van de klacht

Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen 2 werkdagen een bevestiging.
Wij streven ernaar om je klacht binnen 14 dagen te behandelen en een inhoudelijke reactie te geven.
Als het onderzoek meer tijd vergt, laten wij dit weten, met een nieuwe verwachte termijn.

3. Toepasselijke voorwaarden

Op al onze leveringen en diensten zijn de Fedecom-voorwaarden van toepassing.
Deze voorwaarden zijn op verzoek verkrijgbaar en te downloaden via www.fedecom.nl.

4. Geschillen

Mocht de klacht niet naar tevredenheid worden opgelost, dan kun je een geschil voorleggen volgens de bepalingen uit de Fedecom-voorwaarden.

Eventuele geschillen worden behandeld conform de daarin opgenomen geschillenregeling.